beats by dre cheap

Onaj koji ostavi nesto radi zadovljstva Allaha,Allah ce mu Uzviseni zamijeniti i nadoknaditi boljim in sha Allah

Bismillahir-Rahmanir-Rahim

Neka je hvala Allahu subhanehu ve te’ala koji je svjetlom Svoje knjige osvijetlio tamu dunjalučkog mraka, koji je s njom uputio zalutala srca, pa ih učinio spokojnim i smirenim u dušama iskrenih vjernika. Neka je najbolji salavat i selam na Poslanika sallallahu alejhi ve sellem ,onoga koji je poslat kao milost svim svjetovima, čije su riječi i djela naš uzor na ovoj prolaznosti. Neka je mir i spas na njegovu časnu porodicu i ashabe radijallahu anhum, ali i na sve one koji koračaju njihovim putem, žive islam i upućuju druge ka uputi sve do Sudnjeg dana. Zaista je najbolji govor Allahov subhanehu ve te’ala govor, a najbolja uputa je uputa Njegova Poslanika sallallahu alejhi ve sellem. Najgore stvari su novotarije u vjeri, a svaka novotarija je zabluda, a svaka zabluda vodi ka vatri. O vi, koje je Allah subhanehu ve te'ala odabrao Svojim robovima i pomagačima Njegove vjere!Esselamu alejkum ve rahmetullahi ve berekatuhu!

 

Onaj koji ostavi nesto radi zadovljstva Allaha,Allah ce mu Uzviseni zamijeniti i nadoknaditi boljim in sha Allah


 "Navodi Ibn-Redžeb u biografiji kadije Ebu-Bekra El-Ensarija El-Bezzaza da je rekao:

"Stanovao sam u blizini Mekke, Allah je sačuvao. Jednog dana me je spopala nesnosna glad. Nisam imao ništa čime bih je odagnao.Izašao sam da tražim hranu,ali bez uspjeha....Umjesto toga pronađoh svilenu kesu zavezanu svilenom vrpcom..

Donio sam je kući. Kada sam je odvezao našao sam ogrlicu od bisera kakvu do tada nisam nikada vidio. Vratio sam sve kako je i bilo, te izašao da tražim hranu. Utom ugledah starijeg čovjeka kako doziva: "Onaj ko pronađe zavežljaj koji izgleda tako i tako dobiće pet stotina zlatnih dinara!" Rekoh sam sebi: Ja sam gladan i potreban. Daću mu zavežljaj i uzeti te dinare kako bi se okoristio njima. Nema štete. Pozvah tog čovjeka svojoj kući. Upitah ga o tome kako zavežljaj izgleda? Kako biseri? Koliko ih ima? Kakva je vrpca kojom je vezana kesa? Sve se podudaralo. Izvadio sam zavežljaj i predao mu ga, a on mi dade pet stotina dinara kao obećanu nagradu. Rekoh mu da je moja obaveza da mu vratim zavežljaj bez da išta od toga uzimam. Reče mi da moram da uzmem i bio je u tome uporan. I pored toga što nikada nisam bio potrebniji tog novca ja mu rekoh: "Tako mi Onoga osim kojeg drugog boga nema, neću da uzimam nagradu ni od koga drugog sem od Allaha."

Nisam prihvatio novac, a starac je izašao i ostavio me. Nakon što su završili hadžski obredi vratio se u svoju zamlju. Nedugo poslije sam izašao iz Mekke zaplovivši morem. Zahvati me oluja i nađoh se usred ogromnih i jezovitih valova. Polomi se lađa, potopiše se ljudi i njihovi imetci. Allah me ostavi u životu na komadu polomljene lađe kojega su zapljuskujući talasi nosili po moru sad lijevo sad desno u meni nepoznatom pravcu, sve dok me ne izbaciše na ostrvo. Na njemu je živio nepismen narod. Sjeo sam u njihovu džamiju i počeo da učim Kur'an. Kada me spaziše džematlije, opkoliše me i na ostrvu ne ostade niko a da mi ne reče: "Poduči me Kur'anu!"

Podučio sam ih i od toga se dosta okoristih. Zatim u toj džamiji ugledah pocjepan Mushaf. Uzeo sam njegove listove da učim iz njih. Upitali su me da li znam da pišem. Rekoh da znam, pa od mene zatražiše da ih podučim rukopisu. Nakon što sam pristao, doveli su mi svoje dječake i mladiće, pa sam ih podučavao i od toga stekao veliko dobro.

Svidio sam se stanovnicima otoka i u namjeri da me nagovore da ostanem sa njima na ostrvu rekoše: "Kod nas ima jedna djevojka, jetim, a ima i od dunjaluka nešto, pa želimo da je udamo za tebe i da ostaneš da živiš sa nama na ovom ostrvu." U početku sam odbijao, ali su bili uporni sve dok nisam pristao. Mladu su pripremili za mene i njena rodbina ju je dovela. Sjedila je sa njima, a ja sam na njenom vratu ugledao istu onu ogrlicu koju sam pronašao u Mekki. Zaprepastio sam se i oči nisam mogao da sklonim sa nje.

Mladina rodbina mi to prebaci: "Slomio si srce ovoj sirotici. Ne gledaš u nju već samo u njenu ogrlicu. "A ja im na to odgovorih: "Uistinu, ova ogrlica ima svoju priču." Zatražiše da im je ispričam, pa kada završih počeše da uzvikuju: "Allah je najveći! Hvala Allahu! Slava Njemu pripada!" Njihovi povici su dopirali do svih dijelova ostrva. "Subhanellah, šta vam je?" - ja ih zapitah. Rekoše mi da je starac koji je od mene uzeo ogrlicu u Mekki otac od ove djevojke. Nakon što se vratio sa hadža, često bi ponavljao da nije vidio na Zemlji muslimana kao što je onaj koji mu je u Mekki vratio ogrlicu i Allaha je molio da ga sastavi sa njim kako bi ga oženio svojom kćerkom. Umro je ali je Allah ispunio njegovu molbu da mu se kćerka uda za čovjeka koji mu je vratio ogrlicu, to jest za mene. Sa njom sam bio jedan period i bila je odlična žena. Rodila mi je dvoje djece. Zatim je umrla, pa neka je na nju Allahova milost. Slavnu ogrlicu smo naslijedili mojih dvoje djece i ja. Zatim su mi djeca pomrla jedno iza drugog, pa sam je naslijedio od njih. Prodao sam ogrlicu za sto hiljada dinara i evo, nakon podužeg vremena, ovo su ostaci od imetka koji sam dobio od te ogrlice. Neka se Allah smiluje svima.

Onaj ko ostavi nešto radi Allaha, On mu to nadoknadi sa boljim. "...a onome koji se Allaha boji, On će izlaz naći." (Et-Talak, 2) "...a onome ko se Allaha boji, On će sve što mu treba učiniti dostupnim." (Et-Talak, 4)


 Zatim sljedece vrste odricanja u ime Allaha...

Strasti pokušavaju ovladati dušama, osvojiti ih, i nastaniti se u srcu. Zato je teško strasti ostaviti, mučno je njih se riješiti, ali onaj ko se Allaha boji, Allah mu je dovoljan, a onaj ko od Njega pomoć traži On će ga pomoći i dobrim mu nadoknaditi.

 1. Ko ostavi traženje od ljudi, i moljenje njih i plač pred njima, a svoje potrebe povjeri Allahu Jedinom, Allah će mu nadomjestiti boljim od onoga što je ostavio. Opskrbiti će ga slobodom u srcu, ponosom u duši i neovisnošću o ljudima. Onaj ko traži strpljivost Allah će ga potpomoći da bude strpljiv, a ko traži čednost Allah će ga učiniti čednim i čestitim.

2. Ko ostavi protivljenje Allahovoj odredbi i preda se svome Gospodaru u svim svojim stvarima, Allah će ga opskrbiti zadovoljstvom i ubjeđenjem i pripremiće mu lijepu završnicu, koja mu nije mogla ni na um pasti.

3. Ko ostavi odlazak gatarima, sihirbazima i proricateljima, Allah će ga opskrbiti strpljivošću i istinskim osloncem na Allaha i ostvarenjem ubjeđenja u Allahovu jednoću.

4. Ko ostavi čežnju za dunjalukom, Allah će mu olakšati njegove poslove i dati mu bogatstvo, a dunjaluk će mu sam dolaziti.

5. Onaj ko ostavi strah od nekog drugog osim od Allaha, i samo se Allaha Jednog bude bojao, biti će sačuvan slabosti i Allah će ga učiniti sigurnim od svake stvari, te će njegov strah biti zamijenjen sigurnošću, prijatnošću i spasom.

6. Onaj ko ostavi laž i drži se istine, Allah će ga uputiti ka dobročinstvu i kod Allah će biti upisan kao istinoljubiv i biti će opskrbljen istinoljubivim jezikom kod ljudi, te će ga poštovati, njemu se povinovati i slušati njegov govor.

7. Ko ostavi raspravu pa makar bio i upravu, garantuje mu se kuća u sred Dženneta, biti će sačuvan zla raspravljanja, zaštiti će čistoću svoga srca i biti će sačuvan razotkrivanja njegovih mahana.

8. Onaj ko ostavi prevaru u kupovini i prodaji, povećat će se povjerenje ljudi u njega, njihova zainteresovanost za njegovu robu.

9. Onaj ko ostavi kamatu i prljavu zaradu, Allah će mu dati bereket u opskrbi i otvorit će mu vrata bereketa i dobra.

10. Onaj ko ostavi gledanje u ono što je zabranjeno, Allah će mu nadomjestiti istinskom pronicljivošću, nurom, prosvjetljenošću, plemenitošću i slašću koju će naći u svom srcu.

11. Onaj ko ostavi škrtost i da prednost širokogrudnosti i dijeljenju, ljudi će ga voljeti i približit će se Allahu i Džennetu, biti će sačuvan od brige, tuge i teškoće u prsima,te će se penjati ka stepenima savršenstva i vrlina.

12. Ko ostavi oholost a bude se držao skromnosti,poniznosti povisit će se njegov položaj a neće se umanjiti njegove vrline. U hadisu kojeg bilježi Muslim, Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: „Ko bude ponizan radi Allaha, On će ga uzdići.“

13. Ko ostavi loše društvo, za koje je mislio da su mu bili krajnje prisni i da je sa njima nalazio sreću, Allah će mu nadomjestiti to dobrim i bogobojaznim prijateljima u čijem će društvu naći zadovoljstvo i korist. U druženju sa njima će naći dobro na dunjaluku i na ahiretu.

14. Onaj ko ostavi mnogo uzimanje hrane, sačuvat će se gojaznosti i drugih bolesti, jer onaj ko mnogo jede, mnogo i pije, a ko mnogo pije, mnogo i spava, pa tako mnogo dobra propusti.

15. Ko ostavi odugovlačenje duga, Allah će ga pomoći i za njega vratiti, čak šta više Allah se obavezuje da će ga potpomoći.

16. Ko ostavi srdžbu sačuvati će svoj ponos i plemenitost i tako se udaljiti od poniženja, pravdanja i kajanja, te će ući u skupinu bogobojaznih.

17. Onaj ko ostavi napadanje na čast drugih ljudi i istraživanje njihovih mahana i njihov prezir i omalovažavanje, Allah će mu nadomjestiti sa sigurnošću od njihova zla i sa opskrbljenošću strpljivosti u sebi.
18. Onaj ko ostavi druženje sa glupacima i kloni se neznalica biti će sačuvana njegova čast, olakšat će sebi a sačuvat će se od slušanja onog što bi ga ezijetilo.

19. Onaj ko ostavi zavist biti će sačuvan od njegovih štetnih posljedica, jer zavist je bolest.

20. Onaj ko ostavi ružno mišljenje o ljudima biti će sačuvan od uznemirenosti srca, zauzetosti misli, jer ružno mišljenje uništava ljubav a donosi zabrinutost i uznemirenost. Zato je Allah na nju i upozorio. Allahov poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je kazao: „Čuvajte se lošeg mišljenja (o ljudima), jer je loše mišljenje najlažljiviji govor.“

Šejh Muhammed Ibrahim El-Hamed

(Iz knjige: "Vrtovi pokajnika")

 




 

Allaha subhanehu ve te'ala Robinja
http://allahovarobinjainsaallah.blogger.ba
11/11/2018 18:35